sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Onko pakko jos ei taho...

Meillä on auto. Siinä on vikoja. Monia vikoja. Mutta yksi aika ikävä vika on lohkolämppärin puute. Eli jos tuon auton haluaa saada aamulla liikkeelle, on se ajettava talliin. Ja siinähän ne ongelmat sitten tuleekin. Kun sinne talliin ei pääse suoraan. Pitää tehdä mutka. Ja sinne pitää peruuttaa. Ja tilaa on liian vähän. Ovi on kapea ja tallissa tavaraa. *huokaus* Ensimmäinen yritys ei todellakaan mennyt niinkuin suomenruotsalaisten saaristolasiohjelmassa, vaan kaikki katastrofin ainekset oli kasassa. No sain auton talliin, perä edellä jopa, enkä edes särkenyt mitään. Jäihän sinne auton ja romujen väliin jopa kokonaiset viisi senttiä.  Pitänee sanoa miehelle, että kerää pois alta kaiken sellaisen,jonka päälle ei missään tapauksessa saa ajaa. No kieltämättä olen ihan onnellinen siitä, että ajokortissa on se C. Se tarkoittaa, että peileistä peruuttaminen on opeteltu. Mutta mutkan peruuttaminen pienestä kolosta on silti pikkasen liian haastava homma. Ehkä kun tämä kylmä ja kurja vuodenaika joskus päättyy, olen tuossakin hommassa tosi pro.

2 kommenttia:

  1. Entä jos laitat auton ulos roikan päähän, sitten esim. 5-10min ennen lähtöö käynnistät auton?
    Okei, egolistahan sei oo mutta eipähän tarvii änke sitä mini autotalliin? _:D

    VastaaPoista
  2. Ei voi laittaa roikkaan kun siitä auton keulasta puuttuu se pistoke. Siis todellakin pistäisin roikkaan yksi ajastimella ja kävisin vartin ennen lähtöä laittamassa auton käyntiin, jos vaan olis se lämppäri autossa. Mutta ei auta :(
    Ja siis tallihan ei oo todellakaan mini :D Se on sellanen pienen kaksion kokonen. Mutta kun se OVI on niin pieni. Ja kun siellä tallissa on sitä tavaraa.
    Keväällä nähdään kummati käy: Joko mä oon särkeny paljon omaisuutta, tai sitten mä olen ihan peruutusguru.

    VastaaPoista