perjantai 5. helmikuuta 2016

Ystävänpäivä-arvonta

Ensi viikolla vietetään ystävänpäivää ja sen kunniaksi ajattelin arpoa pienen kenkälaatikollisen kaikenlaista kivaa omaksi ja vaikka jonkun ystävän iloksi.
Laatikko sisältää teetä, askartelumateriaalia, kirjepaperia ja kuoren, väritettäviä kortteja, lyhdyn, 4kpl Party Liten tuoksuttomia tuikkivia sekä itse tehdyn korusetin ja nipun kortteja. Jokaista viittä vastausta kohti ostan jonkun uuden jutun laatikkoon yllättämään. Eli mitä useampi vastaus, sen enemmän yllätyksiä.


Arvontaan voit osallistua kertomalla tämän postauksen kommenttikenttään, miksi juuri sinun ystäväsi on aivan paras. Voit myös kertoa pienen tarinan tai sattumuksen ystäviisi liittyen. Lisäarvan saat olemalla rekisteröitynyt lukija ja toisen lisäarvan tykkäämällä Facebook-sivusta. Muista laittaa vastauksen mukaan toimiva sähköpostiosoite sekä kertoa, kuinka monella arvalla olet mukana.

Vastausaikaa on ensi perjantaihin klo. 20 asti 
ja arvonnan voittaja selviää ystävänpäivänä 14.2.2016

28 kommenttia:

  1. Sain tänään huomata taas että työkaveri on vaan aivan paras. Eipä olla kauaa tunnettu mutta meillä natsaa huumorit yhteen niin hyvin. Tänään hän mua tohkeisaan neuvo että asiakkaan aura palaverissa mun ei tarvi muutaku sanoa joo joo =D. Kyllä hän myöhemmin anto ihan todellisiakin neuvoja. Nii ja tuo korusetti on tooooosi ihana <3 (ei yhtään nuoleskelua ;)) brittmarikivineva@gmail.com toivottavasti tää nyt tuli niiko olit tarkottannu. +2 lisäarpaa

    VastaaPoista
  2. Mun edellinen viesti ei tainnu tulla perille asti.
    Kivan näkönen arvonta! :)
    Mun ystävä on paras, se kuuntelee ja tsemppaa. Vaikka välissä on 500 km, yhteyttä pidetään puhelimitse. Välillä menee viikkojaki ettei kuulla toisista ja harvoin ku nähdään ni on ku ois edellispäivänä nähty. Juttua ja naurua riittää :)
    3 (?) Arvalla mukana!

    VastaaPoista
  3. Mun parasystävä on miespuolinen (ei siis kyse miehestäni) vaan mun bestiksestä, jonka kanssa saan olla omaitseni,pelleillään aina yhdessä,hyvä ettei samaa purkkaa jauheta suusta suuhun :D Hän on myös tukenut mua todella paljon silloin kun mulla on ollut vaikeaa,kuten viime syksynä kun menetin oman äitini rintasyöpää vastaan 47-vuoden iässä. Olen onnellinen tästä bestiksestä enkä koskaan luovu hänestä. Santtu <3 ja olen mukana kolmella arvalla ja kiva blogi tähän kauppaan sait sitten uuden lukijan :)
    - <3:Sofia

    VastaaPoista
  4. Minun hyvä ystävä asuu kaukana, mutta vaikkei pystytä toisiamme näkemään välillä jopa vuoteen, niin pidetään yhteyttä kirjottamalla kirjeitä. Siis ihan etanapostilla! Vaikka sillä on hyvin erilainen elämäntilanne ko mulla, ko sillä ei ole lapsia, niin silti se jaksaa lukea ja kommentoida minun riipustuksia perhe-elämän hyvistä ja huonoista puolista. Toivon mukaan olen omilla neuvoillani ja ajatuksillani auttanu häntäki joskus.
    Mukana kolmella arvalla. :)

    VastaaPoista
  5. Minun ystäväni asuu tosi kaukana emme näe kuin pari kertaa vuodessa. Silti olemme parhaat ystävät. Salli.moilanen36@gmail.com

    VastaaPoista
  6. Olemme tunteneet 1-vuotiaista asti, joten todellakin tunnemme toisemme ja olemme jakaneet ilot ja surut koko elämän ajan. 1 arpa.
    -minttu47-
    minttu47@gmail.com

    VastaaPoista
  7. Yksi arpa minulle, kiitos!
    Ystävän kanssa voimme aina jatkaa siitä mihin edellisellä kertaa olemme jääneet, vaikkemme olisi hetkeen nähneetkään. Yhdessäolo on aina yhtä vaivatonta.
    Hiisukas (hiisukas(at)gmail.com)

    VastaaPoista
  8. Ystäväni on kulkenut mukana iloissa ja suruissa. Yksi arpa. Anne
    annelaukkanen09@hotmail.com

    VastaaPoista
  9. Yhdellä arvalla mukaan. Ystävän kanssa ihana jakaa asioita,häneen voi luottaa,hänen kanssa on hauskaa. Sofia
    chipmunk@hotmail.fi

    VastaaPoista
  10. HennaJenniina
    Yhdellä arvalla mukaan.Minun ystäväni asuu naapurikaupungissa, olemme olleet esikoulusta asti parhaat ystävät, tapaamme säännöllisesti vaikka molemmilla meillä on kiireinen elämä ja paljon töitä.

    henna.holappa1@luukku.com

    VastaaPoista
  11. Minun paras ystävä on ihan maailman paras - muistaa minua soitoilla ja viesteillä, aina piristää ja jaksaa kuunnella. Olen hänestä todella kiitollinen =)! Mukaan kivaan arvontaan!
    siinatar@gmail.com

    VastaaPoista
  12. Minun paras ystävä on ihan maailman paras - muistaa minua soitoilla ja viesteillä, aina piristää ja jaksaa kuunnella. Olen hänestä todella kiitollinen =)! Mukaan kivaan arvontaan!
    siinatar@gmail.com

    VastaaPoista
  13. Paras ystävä jaksaa kuunnella ja yhdessä jaetaan ilot ja surut!
    Kahdella mukaan.
    hamalainentm@gmail.com

    VastaaPoista
  14. Paras ystävä jaksaa kuunnella ja yhdessä jaetaan ilot ja surut!
    Kahdella mukaan.
    hamalainentm@gmail.com

    VastaaPoista
  15. Ystävä kulkee mukana kaikissa elämän käänteissä. Viime viikkoina tukea ja myötäelämistä on tarvittu tavallista enemmän ja kas - elämä voittaa!
    Kolmella arvalla mukana.
    postin.tuomaa@gmail.com

    VastaaPoista
  16. Ystävä kulkee mukana kaikissa elämän käänteissä. Viime viikkoina tukea ja myötäelämistä on tarvittu tavallista enemmän ja kas - elämä voittaa!
    Kolmella arvalla mukana.
    postin.tuomaa@gmail.com

    VastaaPoista
  17. Minun ystäväni on paras, koska vaikka asumme eri kaupungeissa ja välimatka on pitkä, tuntuu joka kerta kun tapaamme että emme olisi erossa olleetkaan :) Kolmella arvalla mukana.
    ameliarose211@gmail.com

    VastaaPoista
  18. Minun ystäväni on paras, koska vaikka asumme eri kaupungeissa ja välimatka on pitkä, tuntuu joka kerta kun tapaamme että emme olisi erossa olleetkaan :) Kolmella arvalla mukana.
    ameliarose211@gmail.com

    VastaaPoista
  19. No yksi ystävä jo 40 vuoden takaa tai siis ajan :) on sellainen mun toinen koti! Muistan miten 7 vuotiaina hypittiin puisella traktorin peräkärryllä ja laulettiin..VIRTASET ON PARHAITA! Meillä kun vahingossa oli sama sukunimi..koko kylä raikui ja äiti komensi.... kaikilla 3 arvalla mukana :)
    bikkenpilttuu@hotmail.com

    VastaaPoista
  20. Tutustuin parhaaseen ystävääni kahdeksan vuotta sitten perhekahvilassa. Häneltä saa vertaistukea, keskustelumme ovat välillä pinnallisia välillä syvällisiä. Hän tukee, ei tuomitse.
    vaatehuttuja(@)gmail.com

    VastaaPoista
  21. Minulla ei ole yhtä ainoaa parasta ystävää, mutta ystäväporukka, jonka kanssa on koettu yhtä ja toista kouluajoista asti. Mukavinta on se, että vaikka emme nää pitkiin aikoihin, niin kuiteskin juttu jatkuu kuin eroa ei olis ollutkaan.
    Yhdellä arvalla mukana.
    miianblogi(at)suomi24.fi

    VastaaPoista
  22. Ooh, ihana arvonta. Tutustuin parhaaseen ystävääni vasta aikuisiällä, reilu vuosi sitten kun poikamme menivät samalle luokalle koulussa. Nyt myös tyttömme ovat ystävystyneet ja he ovat muuttaneet naapuriimme! Parin viikon päästä lähdemmekin sitten jo ensimmäiselle yhteiselle kahden perheen reissulle, tuskin maltan odottaa.

    hippohiiri at gmail.com

    VastaaPoista
  23. Hän ymmärtää erikoista persoonaani ja tykkääkin jopa siitä, että saan päähänpistoksia ja välillä sinkoilen sinne tänne. Arvostan :)
    talviuninalle (at)gmail.com

    VastaaPoista
  24. Kohta tulee kymmenen vuotta, kun aviomieheni menehtyi työtapaturmassa äkillisesti. Paras apu oli ystävältä, joka lähes pakotti minut neljän seinän sisältä ulos, vei minut lenkille ja jos sanoin puhelimessa etten nyt jaksa lähteä, oli hän pian oven takana ja käski pukea päälle. Toinen ystävä ehdotti, että alkaisin pitää blogia. Kahdella arvalla mukana. Olen lukenut sinun toista blogiasi -pieni urhea taistelija. Minun veljeni myös vauvana taisteli ja oli sitkeä ja voitti taistelun. nina40fi@gmail.com

    VastaaPoista
  25. Kiitos kaikille ihanista vastauksista <3

    VastaaPoista
  26. Kiitos kaikille ihanista vastauksista <3

    VastaaPoista