sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

Hiuskatastrofi

Olen värjännyt hiukseni itse jo yli 10 vuotta. Tähän mennessä tulokset ovat olleet vähintääkin kohtalaisia, useimmiten hyviä tai ihan hyviä. Joten olihan se aika tullakkin sen täyden katastrofin. Ajatus oli siis värjätä nyt vaaleita raitoja ja sitten viikon tai parin päästä siihen päälle punaisella. Tällä kertaa en jaksanut ruveta sähläämään hupun kanssa, vaan ajattelin laittaa vähän leveämpiä raitoja ripsikammalla. Olen tehnyt niin ennenkin ja vielä ihan onnistuneesti. No tällä kertaa se ei onnistunut. Väri jotenkin levesi, eli nyt on vain muutama värjäämätön raita. Ei sekään haittaisi, mutta kun sitä väriä ei tullut kun n. 10cm. Siis omaan juurikasvuun ja siihen kohti, mikä aikaisemmin oli värjätty Swartzkopfin jollain punaisella. Blondi väri oli siis myös Swartzkopfin. Syksyllä Lorealin värillä värjättyyn osaa se blondi ei ottanut YHTÄÄN. Lopputulos on siis lähinnä sen näköinen, että joku n. 2v mukula olisi lätkinyt minulle väriklimppejä päähän. Onneksi Joona lohdutti "Äiti sulla on hienot hiuksit!". 




Vaihtoehtoja olisi nyt muutama

1) vetää kaljuksi
2) vetää koko pää blondiksi ja sitten punaiseksi
3) vetää päälle vain se punainen väri
4) värjätä raitoja toisenmerkkisellä blondilla ja sitten vetää se puneinen väri päälle
5) värjätä raitoja värinpoistoaineella ja vetää se punainen väri päälle
6)värjätä mustaksi
7) vetää koko pää värinpostolla ja sitten punaisella

Tällä hetkellä olen kallistumassa vaihtoehdon viisi puoleen. Mitä mieltä olette?

5 kommenttia:

  1. Se on ponnarin kanssa VIELÄ karmeampi...

    VastaaPoista
  2. Ite joskus kokeilin värinpoistoo, niin mulle tuli oranssit hiukset O_o
    Joten päätin että oli eka ja vika kerta!

    VastaaPoista
  3. Oranssihan on siisti väri :D Katoppa fb:n puolelta mun profiilikuvista millanen pää mulla oli viimekesänä :D Niin oranssi ku vaan sai. Nyt himottais kyllä jälleen se kirkkaan oranssi, mutta kun tuossa värinpoistopaketissa luki, et sen jälkeen ei saa värjätä kolmella tietyllä värimerkillä ja yksi niistä on just se Lorealin Feria, millä on se ihana oranssi!

    VastaaPoista
  4. Paitsi ettei tartte ees kattoa sieltä fb:stä, kun tästä mun profiilikuvastakin täällä näkyy toi viime kesän hiusväri :D

    VastaaPoista