torstai 31. toukokuuta 2012

Lemppareita: korut

Mä oon ollut varmaan aina ihan pikkasen korufriikki. Mulla on kolme rasiallista koruja ja siihen ei mahdu lähellekkään kaikki. Ostelen koruja tosi paljon ja muistan oikeastaan kaikkien korujen kohdalla, et mistä ne on ostettu ja milloin.

Korviksista




Lempparit vaihtelee aikakausittain, mutta tän hetken top 5 on nämä. Tai siis en osaa näitä laittaa järjestykseen. Nyt vasta huomaan, et ne on kahdesta paikasta.Kolmet on ostettu Kokkolan glitteristä ja kahdet on käsityötä. Ketju-renkaat, pallosysteemirenkaat ja perhoset on Glitteristä. Punaiset huopapallot on MagdalArtin ja rinkulat tähdillä on ihan made by minä itse. Paikallisesta kirjakaupasta löytyneestä korupaketista on noi renkaat ja loput osat sitten vähän sieltä sun täältä nettikaupoista, jotka myy korunosia.

Kaulakoruista valitsin vain kaksi lempparia. Ja huomasin just, että ne on näkyvissä myös edellisessa postauksessa molemmat. Kuin myös noi perhoskorvikset.
Heh. Kuvaan tuli myös kaikkein tärkeimmät ja rakkaimmat korut. Vihki- ja kihlasormus. Kihlasormus on Aurian Twinset mallistoa ja valkokultaa. Vihkisormuksena on sitten Kalevala-korun hopeinen Räisälän sormus.

Kaulakoruista tuo sydän on lemppari senkin takia, että sillä on valtavasti tunnearvoa. Se on ensinäkin ehkä kaunein kaulakoru, mitä mulla on ja sen lisäksi se on ensimmäinen äitienpäivälahja minkä oon saanut. Sen alkuperäinen ketju oli sellanen pyöreä ja se meni poikki, joten oon vaihtanut sen tavalliseen hopeiseen ketjuun.
Toinen kaulakoru on sitten Koruharakasta tilattu. Tällä hetkellä himottais ihan kamalasti tilata sieltä nämä.

Lempparirannekorua en jaksanut tähän nyt kuvata, mutta noiden aina mukanaolevien sormusten lisäksi on kaksi muutakin lempparisormusta. Sain ne joululahjaksi. Kuolasin tätä perhossormusta ensin varmaan puoli vuotta. Tähän sarjaan olisi kiva saada lisää. Nämä kuuluu Argento925-sarjaan ja niitä myy Kultajousi

Ai niin. Niiden Minna Parikan kenkien, joista puhuin pari postausta aiemmin, lisäksi oon löytänyt toisen "tän mä haluun sit kun oon iso ja rikas"-jutun. Nimittäin Lumoava-sarjan korvikset ja kaulakorun. Niiiiiin ihanat. Mutta se on tää kotiäidin budjetti kun ei oikein veny tollasiin ihanuuksiin. Täytyy siis tyytyä haaveilemaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti