keskiviikko 1. helmikuuta 2012

Positiivisemman ajattelun vuosi

Mä olen aina ollut sitä mieltä, että positiivisuus on perseestä ja pessimisti ei pety. Mutta jotenkin tuo viimevuosi oli vaan sen verran negatiivinen, että tänä vuonna oon havahtunut siihen, että ihan huomaamattani oon ajatellu monia asioita kovin positiivisesti.

Esimerkiksi tämä kirottu pakkanen. Ei haittaa yhtään. Siis ensimmäistä kertaa varmaan ikään olin ilonen siitä, että just tänään on ihan törkeen kylmä ulkona. Sain viedä kaikkien meidän sänkyvaatteet ja poikien unilelut pihalle pakkaseen. Huonepölyallergisena on kivaa kun kunnon pakkanen tappaa pölypunkit peitoista ja tyynyistä.

Ja vaikka pihalla on pakkasta niin ei haittaa kun meillä on takka. Koko päivän kun on ollu valkea, niin nyt tällä saa sit olla t-paidalla ku on sen verran lämmintä sisällä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti