tiistai 5. marraskuuta 2013

Kadonneen viherpeukalon metsästys

Mun ei pitäis ostaa koskaan mitään rehuja. Tapan ne kuitenkin. Silti aina pitää yrittää. Olen saanut jopa Anopinkielen hengiltä. Pitkään olen katsellut tuota yhtä mysteerirehua hyllyn päällä ja ajatellut, että pitäisi koko rehu nakata roskiin. Nyt kun sitten olin aikeissa tehdä sen, sieltä löytyikin vähän vielä vihreää! Peli ei olekkaan menetetty.

Karsin sitten vaan kaikki kuolleet lehdet (=kaikki lehdet) pois ja annoin vettä. Saapa nähdä...

3 kommenttia:

  1. Eläpä mitään; mä oon jopa saanu kaktukset hengiltä xD

    VastaaPoista
  2. Anna sille joku ravinnetikku tms. Terveisin nimimerkki Kaikki kukat kuolleet kaktuksesta lähtien (osassa tosin en ota syytä niskoilleni...)

    Mutta mulle tuli nyt kasvikuume!

    VastaaPoista
  3. Voi Katja tietäsit vaan miten mun kaktuksen kävi....

    Ja Lyyti, mitä luuletko otanko kasvineuvoja vastaan henkilöltä, joka allekirjoitaa viestinsä noin?? :D Taidan kääntyä Tuomon puoleen... :D

    VastaaPoista