lauantai 3. maaliskuuta 2012

Rehuja ja tauteja

Tänään on kiva ilta tiedossa :) Kavereille saunomaan ja paljuilemaan ja sitten illalla kattomaan Klamydiaa.
No sitä varten kun nyt kerrankin olen jonnekkin menossa, piti tietenkin käydä sitten tekemässä vaatevarastoon pieni uudistus ja kävin ostamassa torstaina Seppälästä paidan. Kotiin tullessa iski sitten sellanen päähänpisto, että mäpäs käyn hakemassa jonkun kukan siihen pyöreään pasipurkkiin jonka ostin aikaisemmin. Kukkakaupassa selitin sitten millanen purkki mulla on ja et siihen pitäis saada joku rehu. Mutta ei palmuvehka kun sellanen mulla jo on. Hengissäkin vielä. No mukaan lähti sitten anopinkieli


Tuli tuota multaa ja heräteostoksena ostettuja savipalleroita vähän turhan korkeasti tonne, mutta no ihan kiva se on noinkin.
Ja kun nyt kerran noita päähänpistoja oli muutenkin, niin pitihän sitten yksi sellainen tulla siellä kukkakaupassakin. Ostin sitten herttaköynnöksen. Tai herttalyhty nimellä se mulle myytiin. Laitoin sen joskus 2006 Ellokselta tilaamaani lasiputkeen. Mietin siinä, että kiva jos tapan koko rehun jo heti alkuunsa kun siirsin tuota ruukusta pois. Kuva on taas tosi huono kun on tuo ikkuna tuossa


Mietin tänään, että mun kanssa on varmaan ihan syvältä asua. Tavarat nimittäin vaihtaa paikkaa suhteellisen tiuhaan. Tänään tympäännyin siihen, että joka ilta pitää hakea poikien unirätit toisesta päästä taloa ja sitten siihen oon tympääntynyt jo aikaisemmin, että vessasta kyllä saa vietyä sen likaisen käsipyyhkeen pois, mutta sinne ei ikään muista tuoda uutta tilalle. Siirsin sitten rätit JuuJuun huoneen kirjahyllyyn (jonne olen siirtänyt aikaisemmin jo JuuJuunn vaatteet) ja käsipyyhkeet siirsin vessan kaappiin.

1 kommentti:

  1. Minä taijan tänä kesänä kasvatella vaan yrttejä (jos suostuvat kasvamaan).
    Pyyhkeet vessassa on muuten aivan loistava idea! Laitoin kans joku aika sitten ja kyllä onki kätevää ottaa samantien uusi kaapista, jo vie entisen pesuun.

    VastaaPoista