maanantai 5. maaliskuuta 2012

Ketuikshan se meni...

...nimitäin viikonloppusuunnitelmat.
Pitikin kirjottaa siihen edelliseen postauksen taudeista. En nimittäin sitten selvinnyt sitä Klamydiaa kattomaan. Siinä illan aikana oltiin saatu mun hiukset värjättyä, kaveri lakkas mun kynsistä hienot, oltiin lilluttu paljussa (ihana keksintö!) ja juuri kun oli hiukset kuivat ja meikki naamassa ja keräilin kamppeita lähtöä varten soi puhelin. Äiti soitti, että esikoinen oksentaa. Eipä sitten kun koukattiin meidän kautta. Vaihdoin itelleni sellaset vaatteet, ettei kovin paljon tympäse jos ne sotkeentuu, keräsin omat yöpymiskamat ja pojille vaihtovaatteita. Mä menin romppeineni porukoille ja muu porukka jatkoi sitten sinne keikalle.

Pieni raasu oli kaks kertaa oksentanut siellä kymmenen aikaan. Nukkui takkahuoneen sohvalla siinä vaiheessa kun mä tulin. Mä jäin sitten nukkumaan patjalle sinne takkahuoneen lattialle. Kahden ja kolmen välillä oksensi vielä kaksi kertaa. Heräsin aina kun poika alkoi yskiä. Sitten vaan tenava syliin ja naama ämpäriä kohti. Ja kokeilin sitten vähän vettä juottaa. Jäi se vesilasi sitten lattialle siinä yöllä ja aamulla puoli kasin aikaan heräsin siihen, kun poika juo kauhealla vauhdilla sitä isoa lasia tyhjäksi. Vissiin vähän jano raukalla. Sen jälkeen se pomppas ylös ja totes vain, että "kala akkee" ja sinne se paineli työhuoneen puolelle laskemaan kala-pelin kaloja. Muutenkin oli koko muksu niinkun mitään ei olis ollutkaan. Toki sitten päivällä oli aika väsynyt.

Päivä menikin sitten makoillessa ja vasta illalla tultiin poikien kanssa kotiin. Tässä nyt jännätään, että tuleeko tauti mulle ja kuopukselle. Mies on reissussa, eli sais sekin pysyä terveenä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti