torstai 29. marraskuuta 2012

Luksushuominen

Huomenna on tiedossa harvinaista luksusta. Saan olla neljä tuntia ihan yksin kotona! Virallisestihan mulla on etäpäivä ja ollaan sovittu, että pojat menee mun etäpäivinä neljäksi tunniksi päivähoitoon, jotta saan rauhassa tehdä etätehtävät. Mutta nyt olen ollut niin kovin ahkera ja reipas, että huomiset etähommat on jo tehty! Vien pojat kuitenkin hoitoon. Ja tunnen heti huonoa omaatuntoa siitä, että olen kotona ja pojat hoidossa... Voihan subjektiivinen päivähoito-oikeus. Musta ei taitais olla viemään tenavia hoitoon jos ei olis pakko.

Mutta nyt yritän sitten huomenna koittaa olla tuntematta syyllisyyttä ja NAUTTIA siitä vapaudesta, että kokonaiset neljä tuntia saan olla ihan yksin ja tehdä ihan mitä tykkään. Ja katotaan vaan niin huominen menee koneellaroikkumiseen ja en saa mitään aikaan... No muutama suunnitelma on kyllä, katsotaan saanko niistä jonkun toteutumaankin.

Marraskuu on muuten vuoden tympein kuukausi ja hei: se on ihan just ohi!

1 kommentti:

  1. Meillä on Oskari kaks päivää viikossa ihan vain leikkimässä muitten kans päiväkodissa. Mää luulin kans, etten ikinä pystyis viiä ku oon ite kotona. Mutta syksyllä tuntu, että Oskari tarttee leikkikaveria. Ja onhan mulla täällä kaverina pieni Ronja-tyttönen.

    ps. Tiiän mitä huomenna tehän ;) Mun ei tarttekka lähteä minnekään... hehe :)

    VastaaPoista