keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

Viimeaikaisia puuhia

Viimeaikoina olen...


...kirjottanut ison kasan kirjeitä
Kirjepinossa odottaa siis enää yksi kirja ja yksi vihko vastaamista.

...pitänyt poikien kanssa leffapiknikin olkkarin lattialla
Pojille rusinoita ja suolakaloja ja sitten katottiin Kaksin karkuteillä. Tämän seurauksena, meillä on suolakalan muruja joka paikassa.

...ihastellut lapseni "taiteellista lahjakkuutta"
Ja tätä luovutta onkin sitten tuosta olkkarin vieresä Juuson huoneen ovelle asti. Noo mä oonkin vähän jo kyllästynyt tohon vihreeseen tapettiin...

...käynyt poikien kanssa kyläilemässä




Juuson kummisetä täytti vuosia.

Olen myös käynyt Kelassa, Työkkärissä ja kunnanvirastolla. Ja toisessakin paikkaa kylässä.
Pari korttiakin olen saanut aikaan, mutta niitä tuolla toisen blogin puolella.
Olen myös saanut huomata, kuinka mulla on taas jotenkin yhtäkkiä niin kovin isoja poikia. Joona nukkuu kolmatta yötä ilman vaippaa ja Juuso ekaa yötä isossa sängyssä. Pinnis on vielä siltä varalta, et jos ei onnistu, niin sinne sitten takas. Mutta Juuso raasu on sen verran monta kertaa herännyt aamulla pinnanpainauma otassa, että ajattelin nyt kokeilla. Kun tosiaan tänään tuli sellanen kiva ylläri, että äiti oli käynyt hakemassa tilaamani patjat. Nyt on molemmilla pojilla uudet hienot patjat ja petaritkin oikein.







1 kommentti:

  1. Mukavalta näyttää tuo leffan katsominen. :) Tuossa kiikkukuvassa on kyllä keskittyneitä poikia, mutta kyllä Joona hyppi vähän liianki levottomana penkiltä ylös ja alas. Juusoa tais vähän vielä jännittää tuo iso kiikku. :) -Tuomo

    VastaaPoista